Пошуковий запит: (<.>A=Газнюк Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Газнюк Л. М. Соціокультурна роль та функції суб’єктів маркетингу у спорті [Електронний ресурс] / Л. М. Газнюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 2. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_2_41 Розглянуто соціальну цінність спорту за умов комерціалізації та особливості суб'єкта маркетингу у сфері фізичної культури. Визначено головні фактори, що мають суб'єктивний характер і заважають практичній реалізації соціокультурного потенціалу спорту. Досліджено основні маркетингові функції фізкультурно-спортивних організацій, що надають соціально-культурні послуги у сфері фізичної культури та спорту населенню. Зроблено висновки стосовно необхідності негайного застосування системи маркетингу, особливо для державного сектору фізичної культури, тому що ригідність цього сектора, спровокована державними субсидіями та субвенціями, несе загрозу застою у сфері фізичної культури та спорту нашої країні. Зроблено висновки стосовно маркетингу як сучасного виду соціального управління, спрямованого на задоволення потреб за умови дотримання інтересів усіх учасників ринкової діяльності у сфері в постіндустріальному суспільстві.
|
2. |
Газнюк Л. М. Персоналістські прояви ідентичності: від власного імені до етносу [Електронний ресурс] / Л. М. Газнюк // Гуманітарний часопис. - 2004. - № 1. - С. 51-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2004_1_7
|
3. |
Газнюк Л. М. Маркетингова діяльність у сфері фізичної культури та спорту як об’єкт соціального пізнання [Електронний ресурс] / Л. М. Газнюк, С. О. Разумовський // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 1. - С. 12–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_1_4 Мета дослідження - вивчити соціальний зміст маркетингової діяльності в системі фізичної культури. Маркетингову діяльність у сфері фізичної культури і спорту розглянуто як об'єкт соціального пізнання. Показано значення комерційного й некомерційного маркетингу та його залежності від державної соціальної політики й суспільної думки. З'ясовано значення фізкультурно-спортивних послуг у системі напрямків соціальної політики реалізації соціальних програм. З'ясовано зміст маркетингової діяльності в системі фізичної культури, пов'язаний як із розв'язанням класичних питань маркетингу, так і з проблематики, що зумовлено специфікою фізичної культури та спорту як сфери соціальної діяльності. Висновки: ринок у сфері фізичної культури є біфуркальним і потребує особливого маркетингового підходу. Це пов'язано з тим, що необхідно дотримання балансу інтересів 2-х сторін: кінцевих споживачів (що не мають достатнього рівня платоспроможності) та спонсорів і меценатів, які сплачують за послуги, що надаються кінцевим споживачам.
|
4. |
Газнюк Л. М. Медичні наративні практики в біоетиці [Електронний ресурс] / Л. М. Газнюк, Ю. А. Семенова // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2011. - Вип. 2. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2011_2_14
|
5. |
Газнюк Л. М. Гідність: екзистенціально-антропологічний контекст [Електронний ресурс] / Л. М. Газнюк // Практична філософія. - 2015. - № 1. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pf_2015_1_15
|
6. |
Газнюк Л. М Conceptualization of somatic human existence in the space of culture [Електронний ресурс] / Л. М Газнюк, О. М. Орленко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Філософія. Філософські перипетії. - 2014. - № 1130, Вип. 51. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIFLO_2014_1130_51_7
|
7. |
Газнюк Л. М. Конструювання освітньої реальності в процесі професійного становлення [Електронний ресурс] / Л. М. Газнюк, Л. А. Карпець // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Філософія. Філософські перипетії. - 2016. - Вип. 55. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIFLO_2016_55_12
|
8. |
Газнюк Л. Знаково-символічна мова артефактів у етнокультурних мистецьких практиках [Електронний ресурс] / Л. Газнюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2019_26(1)__7
|